lördag 28 februari 2009

Shine on.

Jag har precis kommit på de ända bra med att vara sjuk.. sådeså. Man får precis allt man pekar på, och även det man inte pekar på om man är sjuk och kan få sin mamma och tycka synd om en. Och vilken mamma tycker inte synd om sitt barn när den precis har fått reda på att den har fått något som den kommer ha hela livet.
Jo de skulle kanske inte förvåna mig om det var min mamma som inte brydde sig om det,, en anledning kan ju va att hon helt enkelt glömde bort min födelsedag...
Va och shoppade förut, och det blev en hel del mer än va det brukar, tror att det berodde på att mamma tkr synd om mej, otroligt trodde itne att hon kunde tänka på någon annan än sig själv.

Fast shopping hjälper mig seriöst inte i längden nu. Så sjukt trött på att det ska va jag hela tiden. Jag har fan fel på allt. Men dehär nya är fan värst. Hatar fan allt, mest av allt mig själv.

På månda kanske jag ska byta klass också, hoppas inte.. de blir så konstigt då. Fast jag kan ju inte gå i en klass där ja måste missa några lektioner i veckan^^ hjälper mig inte direkt att komma ikapp allt som ja ligger efter.

Naj men nu ska ja gå o se på film tror ja,, efter mitt deprimerande inlägg ;)
Pussokram

1 kommentar:

  1. säg inte att du hatar dig själv Anna, du är en av de mest undebara människor jag har träffat, du är smart, utåtriktad, rolig, snäll, omtänksam, ansvarsfull, vacker på både insidan och utsidan, du är min sol på ÖP, när du inte är där är allt dimmigt och tråkigt, utan dig hade jag aldrig trivts så bra på gymnasiet som jag gör. att få lära känna dig har varit underbart, vi har inte ens kännt varandra i ett år och vi kan redan avsluta varandras meningar, du har allt jag vill ha och jag är inget annat än avundsjuk på alla dina egenskaper. hata inte dig själv när det finns så många som älskar dig, det finns massa mer jag vill säga om dig men det blir så mycket att skriva men jag var tvunegn att få ut lite när jag såg ditt inlägg. du vet att jag älskar dig och att du verlkligen är en av mina bästa vänner, jag kommer aldrig lämna dig, precis som jag sa i torsdags<3 //Frida

    SvaraRadera