lördag 22 augusti 2009

Lördag.

Skönt att det äntligen är helg! Kunde inte kommit lägligare(hoppas att det är ett ord). Sitter här bara fastän det är lördag och lyssnar på bästaste<3 Rätt tråkigt, men kände att jag behövde det den här helgen. Orkar inte hoppa runt med kryckorna nu också. Allvarligt dom som inte haft kryckor och tycker det är så roligt att testa andras, gör det inte :o så mkt jobbigare och tråkigare än vad man tror.

Sov 18 timmar inatt. Vaknade ändå tröttare än någonsin. Det hjälper aldrig att sova så länge man vaknar ju ändå inte pigg! För helt enkelt fortsätta med koffeinpiller, även fast jag nästan är 100% på att man inbillar sig att man blir piggare! Men inbillning eller inte, spelar ingen roll.

Ett steg närmare lägenheten nu :D Mamma försökte få mig att skriva någon sorts budget, tur att jag precis lärde mig vad det var ;) Upptäckte att jag nog kommer få skippa tvn haha! Men va gör de, kommer ju ha dator iaf. Och BÄST av allt, egen lägenhet!

Ska jobba imorgon, bajs på det, skulle mycket hellre vilja va på tacokväll ikväll, men icke för då kommer jag inte hem. Men ja tror jag behöver alla pengar jag kan få nu. Men jag har ju fått ett riktigt jobb också:) Arbetskvinnan Anna haha! Låter helt jävla fel, men ska ju inte jobba så mycket då i alla fall.

Nej nu ska jag gå och se på film! Top gun blir de såklart, en film man måste se i alla fall en eller två gånger varje vecka. Nej jag är inte besatt (a)

Checka min facebook för lite sköna bilder ifrån sommarn!

Puss på de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar