torsdag 20 augusti 2009

OH KAMEL!

Jag är sämst på att uppdatera bloggen. Men allvarligt så har jag faktiskt mycket annat att tänka på nuförtiden.
Alla sjukhusbesök gör mig nästan lika galen som all jävla smärta. Men ja tart som en man ;) Ähvafan nåt sätt får man ju ta de på iaf.

Första dagen i skolan idag också. Sjukt trött efter att knappt ha sovit något, men har haft en riktigt kul dag(förutom engelskan med Maria, seriöst finns det någon som kan komma på någon tråkigare)
Sjukt kul att träffa alla dem som man inte hunnit vara med i sommar och dom nya klasserna, som dom envisas med att fixa i tvåan, blev rätt bra iaf :) Men vill verkligen att Mattias Amanda Sebbe och min pussykuss ska gå i min klass också!<3 genast!

Bestämde mig för att sluta med UEIG idag också. Känns konstigt, men kan ju inte forsätta såhär, kommer ju få IG i allt i sånna fall. Blir spännande att se vad dom kan komma på för ämnen för mig istället. bara det inte är matte c så ska jag nog klara mig!
Stoffelito är bästa matteläraren seriöst! min första mattelektion där jag inte vart uttråkad till döds!

Ensam hemma ikväll och resten av helgen, sjukt skönt att slippa allt tjöt.
Hoppas att lägenheten blir min! Lyckligast i världen i sånna fall

Tack min lille sutnop och Malin för en sjukt kul tågresa hem! Bästa idag haha!
"Jag åt en fil imorse...."
förväntar mig inte att någon ska förstå ;)



Puss på GN'R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar