måndag 19 januari 2009

Bävernylon

Sitter i skolan nu, har precis 'tränat', aah Sajmon ja har redan tjuvstartat ;D och nya nyårslöftet som vi kom på igår: Jag ska kunna sparka en fotboll rakt, ock helt enkelt inte skämma ut mej så mkt när ja spelar fotboll :P undrar hur det kommer gå^^

Sitter brevid mina hjärtan Amanda och Frida, gu vad jag har saknar dom <3
haha även fast dom sitter och pratar bävernylon ;)

Iiih imorse satt jag bredvid Maarcis Jens och Niklas på tåget. Tyckte lite synd om dom ett tag, men kunde inte riktigt sluta prata (a) Imorn eller nåt så ska ja va snäll och låta er prata lite också (a)

Men nu ska ja försöka lära mig lite ekonomi ;)

Säger som Fridisen,
Pussigakramar

1 kommentar:

  1. Haha dags med nyårslöfte redan.:p
    Raka bollar då alltså:o
    Lycka till du har ett helt år på dig^^

    SvaraRadera