fredag 23 januari 2009

Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig.

Frida my love


Fredag kväll.
Sitter och pratar i telefon, och kom på hur svårt det är att skriva och prata samtidigt :o ska inte tjejer kunna göra sånt?

Johannes, jag har itne glömt bort va du sa xD
Säger bara ja ska se till att vi kommer i samma lag, sådeså :P

Imorgon ska jag till Frida. Vi ska bli uteliggare. Nejdå, förhoppningsvis inte (a)
Ska även till Daniel en stund och se om detdär med elefanten verkligen är sant :O Men det kan de inte va så hoppas att vadet vi gjorde inte var för kasst för min del ;D haha

Förut var jag så glad så jag inte kunde vara still, sen reste jag mig upp och var så glad att jag blev yr så ja la mig på golvet :D Undrar om det är bra för kroppen att va så glad :P

Förresten bajs på dumma chaufförer och konduktörer som ger böter!

Inte för att det är natt än, men natti sålänge :) <3

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig om busschaufförerna helt och hållet;P Inte bästa vän med dem.

    SvaraRadera