tisdag 27 januari 2009

håkanberoende :o

iih ja har precis simmat :O megajobbigt, men va ska man göra när man har skitknän. Fast simma va fan inte så mkt bättre än å springa. Jag och Andrea körde lite nåntingwest också, så nu gör hela min kropp ont :P Mään glassen efteråt gör att det blir värt det, precis som när man var liten (a)

Sitter och lyssnar på bästaste Håkan nu, men borde kanske egentligen plugga till att proven på torsdag, meen nu när ja tillochmed klarade av att fixa internetet hos mormor igår så kan ja inte riktigt sluta med allt här plugga istället. Seriöst igår fixade jag en teknisk sak utan att bli helt galen eller kasta något :O Datorn är fortfarande kvar inomhus :D

Imorse var ja jättearg :O Ja är typ aldrig arg förutom när jag är hemma kom jag på då. Men de kunde inte hjälpas.

Män nu är ja glad för fick precis veta att Juha kommer till Sverige nästnästa vecka :D Weei :D Hoppas ja kan träffa honom då, hade vart massa kul :) Det var längesen nu.

Meen nu ropa mormor att maten va klar (a) thaha ;D

/ A


Först skratten, sen dom där tårarna.

1 kommentar:

  1. Great:D Du fixade Intenet själv:p bonus att ha kvar datorn:P

    SvaraRadera