lördag 17 januari 2009

Weei.

(fortfarande inte sagt till någon om bloggen :$ )

Weei. Idag har vart en bra dag. Borås
Fick äntligen träffa Freja <3 Skönt att äntligen få se dig igen, och jag lovar att vi ska bli bättre på dedär med telefonen ;)
Mobbningstävling med Magnus, fast jag tror att alla blev rätt sågade av honom fastän vi försökte ;) Kan ju höra med Pumpa-Elin om vi är osäkra.
Calin min lilla vårtis var också där <3 Men vi glömde helt det vi inte skulle glömma :O
Och jag fick äntligen prata i telen med Baaywatch som kommit hem från Thailand :D Synn att det inte gick idag :(
Ställt in min tränares startblock ;) Får ju faktiskt ge tillbaka allt som han har gett till mig sen jag var fem :) Anna kan ha en framtid som coach ;)
Ah fast om ja ska nämna alla som ja träffade som ja saknat att träffa på alla tävlingar jag inte vart på de är 1,5 åren såå skulle det antagligen ta hela kvällen nu och hela dagen imorgon.
Jag hade iaf en riktigt bra dag. Tack <3
Fast mest av allt var jag med John K. Att vara slavar till Chrsitian och Lillemor kan man också kalla att vara funktionär. Resultat, starten, prisutdelning, speaker, och allmän fixare ;) Eller spekaerjobbet kan jag ju inte direkt säga att ja deltog i ^^ Har hittat en sak som jag absolut inte vågar göra, mään vrf göra det när John va så bra på de :)

Förresten, John Plate du är dum. Man ska inte reta folk ;) Fast jag är tacksam över att du inte sjöng i micen ;) Och jag lovar att du ska få en kram nästa gång du vinner något och jag är prisutdelare.

Puss och godnatt / Anna
btw jag pratade med en som slog världsrekord idag :C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar