fredag 16 januari 2009

The hardest part of this is leaving you.

Okej, så nu har jag ändå skaffat en blogg. Förvånar mig själv att jag gjorde precis som alla andra till slut^^ Men får väl nöja mej med att jag lyckades stå emot såpass länge :P

Idag är en sjukt deprimerande dag. Min andra data pajjade precis, min älskling bara dog, hoppas för min familjs skull att den börjar fungera igen snart, för jag kommer antagligen sura över det ett tag :P Egentligen är det ju inte själva datan som man är eldsen över, även fast jag älskade den, men det är ju allt det man ahde på datan. Bilderna, musiken mm. Speciellt bilderna, eftersom jag inte har sparat några bilder som jag tagit sen jag började gymnasiet någon annan stans. Känns för jävligt, eftersom mitt liv faktikst har ändrat sig rätt mycket sen i somras. Och bilderna från allt som jag gjort hade vart kul att ha kvar. Men får väl lita på Kim och Tim att den kommer att börja fungera igen. Hoppas dem har rätt, för snart orkar jag inte lyssna på mer lessa låtar :P Även fast vissa av dem faktikst är jäkligt bra ;D Vissa av er kanske kan gissa vilken en av dom låtarna är, om ni kollar på titeln eller vad man kallar det där uppe ;) Sjukt bra låt btw som ni borde lyssna på :P

Sådära nu skippar vi all sån där lessen skit^^

En skön sak är att ja inte vart i skolan mer än 1 dag sen jullovet började :P Okej, saknar alla i skolan (L) Speciellt Frida och Amanda, som totally gör att jag tycker det är någorlunda att ens gå där jag går :)

Weei ida är det Lets dance :P har egentligen mer lust å gå ut istället för å titta på det, men då får jag nog inte åka till borås imorn eftersom jag har haft influensa hela veckan^^ Men när man är sjuk så ändras det man tycker är roligt lite^^ Det tråkiga och roliga på en dag när jag är sjuk iaf, beror helt klart vad det är på tvn ;) Och jag har verkligen insett att skidskytte och all sån drid hör till det tråkiga -.- Det tar ju aldrig slut :O

Ooh imorgon ska jag till Borås :D Ska bli sjukt kul och äntligen få träffa er igen, det var alldeles för länge sedan. Speciellt att träffa Freja. Har inte träffat henne sen vi började gymnasiet :O Förutom en liten stund på träningen, men den räckte inte på långa vägar att ta igen allt som vi missat med varandra. Men hoppas på att få ta igen en liten del till nu imorgon.

Män nu har ja egentligen skrivit lite mer än va ja hade tänkt ;) Vem orkar läsa såhär mycket :P

Fast egentligen ska ingen läsa den här bloggen. Har inte sagt till någon att jag har skaffat en och fortfarande itne bestämt mig ifall jag ska göra det heller :O Det känns lite konstigt att någon ska läsa det ja skriver :O Även fast jag inte har skrivit något personligt som ja inte vill att alla ska veta än, så känns det som att jag någon gång säkert kommer skriva något som jag inte vill att någon annan ska veta. Men de kommer ja över;) Vi får helt enkelt se när den här bloggen kommer bli en blogg som blir läst^^ när jag nu berättar för någon att ja har en :P

Så det här var helt enkelt mitt första inlägg, och förhoppningsvis det längsta -.- :P

/ Anna


Psst. jag har en hemlighet.

2 kommentarer: