fredag 16 januari 2009

Nöjesmassakern, Mandlar, En kass dator och Eva Cassidy.

Har fortfarande inte berättat för någon att ja har en blogg. Vet inte riktigt varför jag inte gjort det längre. Förresten så har jag förstått varför min svenskalärare ibland tycker att jag är lite virrig när jag skriver och berättar saker. Jag fattar ju knappast själv va ja skriver här :P

Mamma och pappa sitter och kollar på nöjesmassakern. En julklapp till dom från mig och Elin. Ångrar lite nu att vi valde just nöjesmassakern. Det är sjukt trista skämt. Inget nöje alls. Men dem kollade på det när dom var mindre, så ja får väl sitta här och se road ut ;)
Fast egentligen kollar jag inte på det så mkt alls. Sitter här med min skoldata (fortfarande inte fått min döda data och fungera=/ ) käkar lite mandlar, som egentligen inte är särskilt gott, men kan ändå inte sluta äta dom, och lyssnar på Eva Cassidy. Har slitit mig från den andra låten jag var besatt av alldeles nyss och börjat lyssna enbart på Eva cassidy istället. Men why not, hon sjunger sjukt bra. Och speciellt Fields of gold. Fast den gör nästan Robin lika bra (a) fast det kan även bero på att man ahr något väldigt snyggt att titta på samtidigt.
Kan även upplysa er om att ja har väldigt ont i rumpan :P Har änna suttit här i en hel vecka nu (a) idag var faktikst första gången jag lämnade huset och soffan i mer än några minuter. inte för att det blev längre än en kvart som jag var borta från min soffa, så var det rätt skönt att lämna den. Men nu har jag hamnat här igen.

Förresten tack reimer :D Du fick mej att glömma min pajjade data när du gav mig det :D

Aouch imorgon ska jag gå upp klockan 5.40. Men det kommer vara värt det.

Fattar inte hur man lägger upp lixom själva youtubeklippet, så det får bli en länk istället. Enjoy. http://www.youtube.com/watch?v=CnucawyfE8k

/Anna

Psst. Jag har två hemligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar